czwartek, 11 kwietnia 2013

Rajd Zajączek 2013


"Święta Wielkiej Nocy dobiegły końca. Zajączek ucieszony urlopem postanowił się wybrać na zasłużone wakacje. Ostatnimi czasy dużo pracował i zaniedbywał swoją ukochaną małżonkę. Chciał jej to wynagrodzić, zabierając ją w romantyczną podróż. Długo przeglądał oferty, aż… znalazł! Podróż dookoła Europy: Sycylia, Paryż, Wenecja… To wyjazd idealny! Kupił więc bilety, spakował zapas marchewek i wyruszyli. Zwiedzili Amsterdam, Paryż, port w La Rochelle i wiele innych, pięknych miejsc. Zajączkowa para miała już ruszać w dalszą podróż z Sewilli do Barcelony, gdy oczy Zajączka przykuł telewizor nadający właśnie wiadomości ze świata. A cóż to?! Biuro podróży splajtowało! Jak teraz wrócą do Polski? Ale przecież harcerze są na całym świecie i nigdy nie odmawiają w potrzebie."

ZADANIE PRZEDRAJDOWE:
Zajączek dobrze przygotował się do podróży po Europie, a Wy? Co wiecie o krajach ?
Przygotujcie prezentację wybranego Państwa (forma dowolna –może mały poczęstunek ?) oraz
paszport Zajączka z tegoż kraju. 


Termin: 10-11.05.2013
Miejsce: Bytom Odrzański,
Baza rajdu: Zespół Szkół im. J.Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim, przy ul. Kościelnej, gdzie organizator zapewnia nocleg w warunkach turystycznych.
Koszt: wpisowe 5zł +koszty dojazdu w jedną stronę
Organizator: 12 Harcerska Drużyna Wodna „BRYG” im. A. Dickmann’a. & Retmanat Hufca ZHP Nowa Sól

        Program imprezy:
10.05.2013 – piątek:
   1800 - przyjazd, zakwaterowanie,
   1900 – apel inauguracyjny,
   2000 – strawa dla obieżyświata (czyt. kolacja),
   2030 – palcem po mapie – poznajemy innych obyczaje,
   2200 – gra nocna,
   0100 – nynanie (cisza nocna), a dla chętnych śpiewogranie,  zabawy, gry i pląsy. harcerskie
11.05.2013 – sobota:
   0600 – pobudka, toaleta poranna, śniadanie,
   0700 – trasa dzienna,
   1400 – przygotowanie do apelu,
   1500 – apel zakończeniowy, rozdanie nagród i dyplomów,
   1530 – opuszczenie bazy rajdu (w tym czasie dla chętnych – przejście na teren finału JOTT’A).       

   Ekwipunek harcerza:

  • regulaminowe umundurowanie( obowiązuje oczywiście osoby, które je posiadają), 
  • karimata, 
  • śpiwór,
  • twarde obuwie na trasę dzienną i miękkie na salę (trampki, halówki, papucie itp.), 
  • ciepłe ubranie, ubranie do pobrudzenia na trasę,
  • prowiant (picie, zupki chińskie, chlebek i coś do chlebka - wedle uznania oraz jedzonko na trasę)
  • przybory toaletowe
  • coś na przebranie
  • płaszcz przeciwdeszczowy,
  • niezbędnik (sztućce), kubek, 
  • dużo dobrego humoru i wielkie chęci integracji,
  • informacja o lekach i zaleceniach lekarza przekazana opiekunowi.

Organizator zapewnia:
Nocleg, wrzątek do posiłków, dyplomy, nagrody dla najlepszych, pamiątkową plakietkę dla każdego, ciekawe przeżycia, nowe doświadczenia oraz wspaniałą zabawę, dojazd powrotny dla drużyn z Hufca Nowa Sól (przy odpowiedniej ilości uczestników).

ZGODY ORAZ WPISOWE - 5ZŁ MOŻNA PRZYNOSIĆ DO 27.04.13r. 
Zachęcam gorąco! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszmy na naszej stronie internetowej i zostawiajmy po sobie ślad! :)
Aby dodać komentarz wybierz opcję: Nazwa/adres URL
Nazwa: Twoje imię
URL: pozostaw puste