czwartek, 21 kwietnia 2011

ZAKUP UMUNDUROWANIA!!

Wiem, że większość z Was zbierała pieniążki na zakup munduru przez kilka ostatnich miesięcy. Przyszedł już czas podliczenia - zaglądnijcie do swoich słoiczków - skarbonek i podliczcie swoje harcerskie oszczędności.

Przed nami zakup mundurów - dlatego szczegółowo podsumowuję nasze akcje.
Proszę abyście dokładnie prześledzili co napisałam poniżej i w razie błędów czy wątpliwości natychmiast się ze mną kontaktowali.
Poniżej nie wypisywałam wszystkich - ale osoby, które są bez umundurowania (lub im czegoś brakuje do umundurowania), ponieważ to był CEL naszych akcji.
Jeśli kogoś nie ujęłam - a powinnam - piszcie jak najszybciej.

Akcja ciasto SP 8 (160):
Pieniążki zostaną rozdzielone pomiędzy poniższymi osobami:
Kacper, Daniel, Patryk, Sebastian, Wiktor, Grzegorz, Buguś, Klaudia, Angelika B., Agnieszka, Marlena
Czyli 14,54 na osobę.


Akcja ciasto SP 6 (226,60)
Rozdzielone na: Sara, Weronika, Weronika, Patrycja, Damian, Norbert, Filip, Szymon, Andżelika,Oliwia
oraz: Michał S. i Emilka M.
Czyli po 18,88 na osobę.

Akcja kartki (437,76)

HS + W (Patrycja, Emilka, Julka, Michał)
Huragan 8 osób (lista u druhny Oli)
Tornado 7 osób (lista u druhny Darii)
Białe Kruki - nie brały udziału
Czyli po: 23,04zł na osobę. (zmiana!)

Aktualne cenniki znajdują się w zakładce ! Zakup munduru!. Osoby wymienione powyżej (biorące udział w akcjach) odliczają sobie powyższe kwoty od zamówienia.

Każdy kto zdecyduje się na zakup munduru jest zobowiązany przynieść zapisany ROZMIAR oraz DOPŁATĘ pieniążków do 7 MAJA! 
Po tym terminie nasze drużynowe zamówienie powędruje do składnicy i będziemy oczekiwać na naszą harcerską paczkę około 2 tygodni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszmy na naszej stronie internetowej i zostawiajmy po sobie ślad! :)
Aby dodać komentarz wybierz opcję: Nazwa/adres URL
Nazwa: Twoje imię
URL: pozostaw puste